Enerji Günlüğü – Enerjisa Enerji, dijital İK çözümü İKON ile çalışan deneyiminde yeni bir dönemin kapılarını aralıyor. İlk olarak farklı şehirlerde görev yapan 10 bini aşkın Enerjisalı için geliştirilen İKON, tamamen Enerjisa’nın insan ve kültür stratejisine uygun biçimde, kendi IT ekipleriyle hayata geçirildi. Zamanla evirilerek sahadan merkeze tüm çalışanların ihtiyaçlarına yanıt veren platform, bugün yalnızca kurum içi bir araç değil, sektöre sunulan kapsamlı bir dijital çözüm konumunda.
İK SÜREÇLERİNDE GENİŞ BİR DENEYİM SUNUYOR
Enerjisa Enerji’nin yüzde 100 iştiraki olan ve Türkiye’nin öncü elektrikli araç şarj ağı işletmecisi Eşarj tarafından pazara sunulan İKON, özlük işlemleri, izin ve bordro süreçleri, şirket içi duyurular ve belge erişimi gibi pek çok İK fonksiyonunu tek noktadan, 7/24 erişilebilir kılıyor. Anketler, bildirimler, dijital takdir sistemi ve güçlü iletişim kanalları sayesinde çalışan etkileşimini artırıyor; kurumsal sinerji ve verimliliğe katkı sağlıyor. Pandemiyle birlikte artan esnek çalışma ihtiyaçlarına da yanıt veren platform, sahada ve ofiste çalışan herkes için eşit, kesintisiz bir deneyim sunuyor.
“DİJİTAL ÇALIŞAN DENEYİMİNDE SEKTÖRE YÖN VERİYOR”
Enerjisa Enerji İnsan ve Kültür Bölüm Başkanı Yakup Aydilek, dijital çalışan deneyimi alanında kurum içinden doğan bu çözümün artık sektöre de hizmet sunar noktaya geldiğini belirterek, “Sahadan merkeze kadar her düzeyde çalışanımızın ihtiyaçlarını karşılayan bu platform, zaman içinde güçlü bir teknoloji altyapısına ve kullanıcı dostu yapıya kavuştu. Bugün geldiğimiz noktada, yalnızca Enerjisa Enerji içinde değil, farklı şirketlerde de kolaylıkla uygulanabilecek, hazır ve değer yaratan bir çözüm haline geldi. Kurum ve çalışanlar arasındaki mesafeyi ortadan kaldıran İKON’un, dijital çalışan deneyimi alanında sektöre yön veren bir platform olma yolculuğu kararlılıkla devam ediyor” dedi.
.